''SON ÜTÜCÜ'' GELDİ HAAANIMMMM...


Tam beş yıl sonra, Asuman Ablamızın anjio oluşu ile birlikte hayatımızda yeni bir sayfa açıldı.

Artık kendisi bir müddet yok diye, haftada bir gün gelen Şaziye Ablamızın Cumhuriyeti başladı. Çarşamba günleri Şaziş günü.

Yemek, ütü cart curt işleri de ben deniz Cennet Kuşu nam-ı diğer Evin Hanımına düştü.

Sabah bir hava kalktım , ‘’alt tarafı ütü’’ düşüncesindeydim. TV nin tam karşısına açtım ütü masamı, taktım ütümü fişe, ve başladım kolaylardan. Kolaylar, havlu, yastık kılıfları…

İlk beş dakika vallahi özlemişim ütüyü, aman ne var ki ütüde derken, on dakika sonra kaldım mı sana  kan ter içinde. Başladım küfüre hanım kısmına uygun küfür, küfür dediysem. Aptal, manyak vs.

Gazete ilanlarında ki ‘’son ütücülere’’ bakışım bugünkü ütü faslı ertesi değişti.

Bayağı bir efor harcıyorsun. Kilo versek bari, krizi fırsata çevirip.Offfff

Ütünün en kralı var, reklamlarda çıkanlardan afedersin!!!  ama , ütü yapacak ruh yok.

Hani araba kullanmayı yeni öğrenip, ehliyeti yeni alan bazı görgüsüzler vardır, parama geçer sözüm diye çeker hemen bir BMW, benim ütüde o şekilde. Neredeyse ayakta duruyor, son model, renk parlak, su koyma yeri atraksiyonlu, utanmasa patinaj çekecek, her gör ki yapılacak iş belli. Ütü…

Yarım saatimi alır diye başladığım iş, oflaya puflaya bir saat sürdü. Bir saat sonunda da işi bitmemiş gömlekler tekrar çamaşırlıkta yerini aldı.

Şu anda Asuman ablaya çok kızgınım, ne vardı anjiyo olacak sanki…

Bugünlük bu kadar yeter Banu sultan, evinin hizmetçisi değil, kraliçesi ol modunda fişi çekmemle sigortalar attı. Ebesiniiii diye kalkıp, sigorta işini bir şemsiye yardımı ile hallettim. Sigortalar atınca net te gitti, arada laf yetiştirdiğim skype deki sayın eşimde gerekeni aldı.

Söylenmelerimden ve yüzümün renginden korkan Lokum kedim de saklandı , toz oldu.

Hem ben hastaydım , hani dinlenecektim nerden çıktı şimdi bu ütü, neden ben neden ben , modundayım şuan.

Neyse Asuşuma Allahtan şifa, Şazişime sağlık, eşime bol kazanç dileyerek.

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE

Ocak 2014-01-25

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar